В момента Винаги най-добрата музика
Слушай онлайн:

Радио FM+ напомня на всички шофьори: “Убий скоростта, спаси дете”!

24.08.2015 08:00
Нито една спестена секунда на пътя не струва колкото живота на едно дете!
 
За да ви напомни за това, Радио FM+ стартира традиционната за медията кампания "Убий скоростта, спаси дете".
Инициативата има за цел да провокира общественото внимание към огромния брой пътни произшествия, чиито жертви са деца и да направи максималното за опазване на техния живот.
 
В партньорство със Столична Община и Роберт Бош- България, Радио FM+ ще постави информационни табели на кампанията “Убий скоростта, спаси дете”  в близост до  училища в София. Освен знаците, предупредителни стикери върху превозни средства от градския транспорт отново ще провокират внимание към социалната инициатива на Радио FM+.
От ефира на радиото популярни личности ще споделят опита си на пътя и ще призовават: "Убий скоростта, спаси дете!"
„Нека заедно се опитаме да променим мисленето и поведението си на шофьори. Да повярваме, че нито една спестена секунда на пътя не струва колкото живота на едно дете!” са призивите, с които водещите от радиото ще подканят шофьорите за по-разумно каране.
 
 
 
 

Бош има активна роля в ключовите технологии на бъдещето.Повече от 42 000 изследователи и разработчици стоят зад иновациите на Бош. Кредо на Бош е да предоставя технически отговори на екологичните въпроси. Ето защо Бош инвестира 45% от бюджета си за изследвания и разработки в технологии, насочени към пестеливо използване на ресурси и енергия. Тези технологии осигуряват една трета от оборота на компанията. Опазването на околната среда придобива все по-голяма важност в световен мащаб. През следващите години „зелените” технологии, които подобряват енергийната ефективност или намаляват вредните емисии, ще бъдат движещата сила на икономическия растеж.

Социалният ангажимент на Бош Групата е исторически обусловен и се основава на убежденията на учредителя на компанията Роберт Бош. Ние поддържаме множество благотворителни организации и проекти, които са насочени към стимулиране на млади таланти в науката и спонсориране на благотворителни инициативи по целия свят.

 
 
 

Кампанията "Убий скоростта спаси дете” е подкрепена и от Оргахим АД-Русе - известна като една от най-големите и най-добре оборудвани химически компании в Югоизточна Европа, с дългогодишна история в производството на специализирани химикали и покрития, с модерни инсталации и значителни ресурси, използвани за разработването на нови продукти. Бизнес плановете, иновациите и технологиите, използвани в производството, осигуряват постоянен ръст в конкурентността на пазара и в удовлетвореността на своите клиенти и потребители.

 

“Убий скоростта, спаси дете” е кампанията на Радио FM+ в полза на обществото и стартира за първи път през 2004 г.
Слушайте Радио FM+ и в своята кола, за да разберете повече за кампанията!
 
 
 
Тагове: kill the speed